קבוצות לימוד אויר לנשמה

בואי למפגש אחד וגלי.. 

איך גם את יכולה לשלוט בחשיבה שלך,

להתפתח ולגדול מארועי חייך, 

להפסיק להרגיש עומס בחיים ובמחשבות, כך שתבני את החיים שאת באמת רוצה.

תצליחי להכיל את כל הדברים שיש לך בחיים, תרגישי טוב, מוערכת עם עצמך, ובמערכות היחסים בחייך ...

אני מזמינה אותך להגיע למפגש התנסות לקבל כלים, באמצעותם תוכלי לברר סיטואציות לא פשוטות בחייך, תוכלי להתייחס אחרת לעצמך ולמחשבותייך, ותהיי חלק משיח איכותי ומשמעותי, שיתן לך הרבה אויר לנשמה וכוח לעשות שינויים מבורכים בחייך.

מה תקבלי מהקבוצה..

מלאי את פרטייך

וקבלי את כל המידע על הקבוצות

FronTask Web to lead sample form

*בהרשמה אני מאשרת לרחלי מדמוני לשלוח אלי חומרים, 
בכל זמן שארצה אוכל להסיר עצמי מן הרשימה.

לקוחות מספרות

רחלי יקרה, תתחדשי על הדף! זה המקום להגיד שאת פשוט מורה מדהימה.. תודה רבה על השיעורים ועל ההשקעה, תשומת הלב והמסירות. והכל בלב שלם. עברתי בזכותך בזמן לא ארוך שינוי גדול בכל דרכי החשיבה שלי, גם בזכות החומר שלמדנו, אבל את הלימוד הגדול יותר למדתי ממך כאדם. אוהבת.
שירלי בראון
רוצה לשתף אתכן שאני תלמידה של רחלי כבר כמעט שנתיים. בשיעורים היא מדברת כל פעם על נושא אחר, ואיכשהו תמיד זה מרגיש שהיא חשבה בדיוק עלי כשבחרה בנושא הלימוד.. השיעורים מאוד מסודרים ומובנים, הכל מובן ומרגיש פשוט ונכון. אני גרה בטבעון ונוסעת כל שבוע כמטע שעה עד כפר סבא כדי לשמוע אותה…אני יודעת שאקבל בהירות במחשבות שלי ותובנות חדשות על המקומות בחיים שלא מסתדרים לי או מרגישים לי תקועים. אני שואלת ורחלי עושה סדר, מבהירה משרטטת מפה איך להגיע לכל מטרה שחשובה לי. אז אני ממליצה עליה בחום. החיים שלי משתנים לטובה בכל מפגש. שלי ושל כל התלמידות בשיעור. 😘
אפרת פלדמן מטבעון
רחלי המדהימה ... אישה עם עוצמה . הולכת עם האמת שלה עד הסוף בלי להתפשר .. ומהאמת שלך בנית גם אותי .. באמת שאני יכולה ליכתוב מגילה על האישיות הנדירה שלך .. אבל אם אני יסכם אותך במשפט קצר את פשוט הופכת כל שממה לגינה פורחת... ומסוגלת להדליק ניצוץ מאיר בכל עניים כבויות אני אוהבת אותך תמשיכי לעשות את השליחות שלך בעולם הזה ככ באהבה ובשמחה
מיכלי בן שמעון
בתבונה ורגישות יוצאים מגדר הרגיל, בחכמת חיים של חתולת רחוב וותיקה, בפיקחות של חכמים מדורות רבים, היא יודעת להוליך אותי בשאלות הכי קשות, בהתמודדויות הכי מורכבות ולראות את הדברים מזווית מעצימה, מאפשרת, מוציאה מתקיעות.בעיות של שנים רבות וזוטות מטרידות - לכולם יש מקום במפגשים איתה. והדרך - מהנה!! בואי למפגשים עם רחלי ותתחילי להתקדם לעבר המקום בו את רוצה להיות. ממליצה בחום על רחלי לכל אהובי. היא פשוט מתנה לחיים ואחת החזקות והמדויקות ביותר שקיבלתי!
טל פלדמן מרמת השרון

שאלות נפוצות

present-2891865_640

לשנות דפוסים בחיים זה קשה ואורך זמן.. כמה זמן צריך ללמוד כדי לראות שינוי?

הרבה אנשים חושבים שלשנות דפוסי התנהגות זה קשה ואורך זמן, וזה השינוי שאני מנסה להעביר, בעצם כמה זה פשוט, כי לא צריך לעשות הרבה, רק להיות חלק מהקבוצה ולהבין את הדברים מזווית אחרת, כמו שאף פעם לא שמענו ולא לימדו אותנו. ואז השינוי בא מתוך הבנה. אנחנו יוצרות בקבוצה את התנאים באמצעות החשיבה, ההבנה והיחס הנכון כדי שהשינוי יתאפשר..

present-2891865_640

איך אפשר והאם אפשר לתקן מערכות יחסים מורכבות שנים רבות? ודפוסים שמושרשים מילדות?

כבר בשיעור הראשון אני מלמדת שזה אחד היסודות הראשונים לבניית עולם פנימי עשיר ויציב.. החשיבה הבריאה הזו והכל כך מאפשרת ומרגיעה, שאפשר לתקן הכל, כל מה שאנחנו פוגשות בחיינו, תנסי להרגיש כמה זה מכבד את עצמנו להתהלך ככה, לעומת התחושה שהכל תקוע ובלתי אפשרי.

present-2891865_640

אני כבר לא צעירה, הילדים שלי כבר גדולים, האם הלימוד הזה רלוונטי לי?

בטח שזה רלוונטי, מה, לא מגיע לך לחיות טוב בכל רגע נתון בחיים שלך?, לא מגיע לך לרכוש כלים חדשים וטובים לצמיחה והתפתחות בעולם שלך? אז מה אם הילדים גדלו וזה מאחורייך, כל צעד שתעשי לשיפור חייך, ישפיע על חייהם של כל הסובבים אותך. את יותר ממוזמנת למפגש באחת הקבוצות כדי להרגיש את מה שדיברתי כאן.

present-2891865_640

הייתי פעם בימימה מה ההבדל?

שיעורי ימימה הם מדהימים אך ההבדל הוא שאנחנו לא לומדות מדפים כתובים, אין הכתבות, ואנחנו לא לומדות רק ימימה אלא גם מגירות הרב קוק הרמבם ועוד המון מקורות לעבודה פנימית. הלימוד בקבוצה הוא בצורה של שיחה דינאמית ומתקיימים דיונים מעניינים על אירועי החיים בצורה מרתקת.. אני מזמינה אותך להיכנס להמלצות שתלמידות כותבות באתר, ולביקורות בדף הפייסבוק, כדי שיהיה לך מושג קצת איך זה משפיע על נשים. וכמובן את מוזמנת למפגש אחד כדי לראות את ההבדל בעצמך.

מלאי את פרטייך

וקבלי את כל המידע על הקבוצה בקרני שומרון
בהנחה מיוחדת ועגולה

FronTask Web to lead sample form

*בהרשמה אני מאשרת לרחלי מדמוני לשלוח אלי חומרים, 
בכל זמן שארצה אוכל להסיר עצמי מן הרשימה.

קצת עלי...

רחלי מדמוני

נשואה לירון, אמא ל-6 ילדים, גרה בשומרון.
מנחת קבוצות, מאמנת אישית, מרצה ומעבירה סדנאות בתחומי החשיבה יוצרת מציאות, תקשורת מיטבית, מערכות יחסים תקינות, התנהלות מודעת, והסתכלות בריאה על אתגרים ומצבי חיים.
ב10 שנים האחרונות מנחה, מרצה, מעבירה סדנאות ומאמנת.
הכלים מגיעים מעולם התוכן של האימוןשיטת ימימה, מגירות, הרב קוק הרמב"ם וקבלה.

לא תמיד הייתי כזאת...

בתחילת דרכי כאדם בוגר, הרגשתי שכל הכוחות, הכשרונות והיכולות שלי לא באים לידי ביטוי..
התסכול הזה גרם לי ללכת לאיבוד עם עצמי, מה שהשפיע מאוד על הביטחון העצמי, והקשר עם אחרים במערכות יחסים. עשיתי דברים שלא היו נכונים ומחוברים אלי, ולא היה לי מושג איך לאסוף את כל זה למשהו מסודר, הייתי זקוקה להכוונה ממש.. 

למזלי הטוב מצאתי את לימודי ימימה, שם למדתי 10 שנים, משם המשכתי ללמוד מגירות, הרב קוק ועוד המון חומרים שחקרתי, דרשתי ולמדתי בתחום באופן עצמאי ובקבוצות.
מאחר והכלים כל כך עזרו לי, פיתחתי מכל מה שלמדתי ויישמתי את אויר לנשמה- כלים לסדר ובהירות במציאות בצורה פשוטה ברורה וניתנת ליישום בקלות.. כדי שמה שקרה לי בחיים יהיה זמין לכולם.
היום אני יודעת לתעל את הכוחות והיכולות שלי למקומות הרצויים והנכונים לי, להיות אסופה ומרוכזת כדי לבנות כל הזמן עוד לבנה בחיים שלי מבלי לפרק ולהתפרק. 
הכל מתחבר לי יחד לחיים איכותיים, ואני כל הזמן בהתקדמות והתפתחות שנותנים לי אויר לנשמה.

לכל שאלה ניתן לפנות אלי במייל: racheli.madmoni@gmail.com

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן